top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverElien

EPIC

Bijgewerkt op: 18 apr. 2018

Vandaag dag twee van mijn stage. Ik heb mij theoretisch volledig ingewerkt en vanaf morgen is het kijken. Ik kijk er al naar uit. Het is al wat laat maar ik zet er zeker wat foto's op zodat jullie al wat kunnen genieten. Morgen komt er een uitgebreid verslag van de Botanical Gardens, Guinness en EPIC. Ik heb daar wat tijd voor nodig :p.

Tot morgen iedereen.


Today is day two of my Internship. I'm theoretically fully prepared to do go to the next step: watching. Tomorrow I can watch what I have to do. It's a bit latte but I will put some pictures online so you could watch. Tomorrow there will be a rapport on the Botanical Gardens, Guinness and EPIC. I need some time to ride that down. See you tomorrow.

58 weergaven3 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page